Čo robiť pri reklamácii či vrátenie tovaru - reklamačný poriadok

Všetko sa riadi obchodnými podmienkami vyššie, táto časť slúži k jasnej orientácii pre našich zákazníkov.

Záruka na vrátenie tovaru - tovar zasielajte na našu adresu

Stylka.sk poskytuje ochrannú lehotu 14 dní na vrátenie tovaru bez udania dôvodu.

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár poskytovaný predávajúcim.

Stylka.sk postupuje v súlade so zákonom a zašle Vám peniaze späť najneskôr do 14 dní bankovým prevodom.

Podľa zákona je Stylka.sk oprávnený naúčtovať pri vrátení tieto položky:

  • Za poškodený originálny obal (roztrhaný, vážne poškodený) - balné (znovuuvedení výrobku do predaja) vo výške až 12 €
  • Za vyčistenie výrobku v prípade použitia (hygienické opatrenia) - až 10 €
  • Znovuuvedení výrobku do pôvodného stavu

V prípade, že výrobok nejaví uvedené vady, vraciame kompletné cenu tovaru. Vrátane najnižšia ceny dopravy, čo je Zásielkovňa 2,49 € - pozri § 1832, ods. 2

Alebo je možné po vzájomnej dohode dodať tovar iného druhu. Náklady na výmenu tovaru hradí kupujúci.

Tovar nie je možné vrátiť formou dobierky.

Podmienky na výmenu alebo vrátenie tovaru bez finančnej sankcie

  1. Výrobok nesmie byť použitý
  2. Výrobok musí byť kompletný a zároveň nepoškodený
  3. Výrobok musí mať originál krabici
  4. Výrobok opatrite kópiou dokladu o zakúpení
  5. Vrátený tovar nesmie byť zaslaný dobierkou!

Reklamácia tovaru - tovar zasielajte na našu adresu

Na všetky výrobky je poskytovaná záručná doba podľa zákona, ktorá je tiež uvedená na faktúre aj na popise tovaru.

Pri reklamácii je NUTNÉ VYPLNIŤ REKLAMAČNÝ PROTOKOL, na stiahnutie tu vo formáte WORD, tu vo formáte PDF. Vyplňte elektronicky alebo vytlačte a vyplňte.

Reklamovaný tovar je nutné zaslať na našu adresu

Priložte:

  • Kópiu dokladu o kúpe produktu (faktúra)
  • Reklamačný protokol vrátane popisu závady
  • Reklamovaný výrobok (pokiaľ možno kompletný)

Reklamovaný tovar nesmie byť zaslaný na adresu dobierkou!

Záruku Vám nebudeme môcť uznať v týchto prípadoch:

  1. Bežné opotrebenie
  2. Ak nebudete udržiavať výrobok podľa návodu
  3. Ak zanedbáte starostlivosť o výrobok
  4. Ak vznikne neopatrnou manipuláciou mechanické poškodenie
  5. Ak použijete výrobok na iné, než určené účely

Reklamácia prepravných služieb

Výrobky zasielame prostredníctvom Slovenskej Pošty, Zásielkovne a GEIS, pri preberaní si skontrolujte originálne zabalenie.

Ak zistíte poškodenie, okamžite toto reklamujte u prepravcu a súčasne nás o veci informujte.

Stylka.sk